Gyakran Ismétlődő Kérdések:

basil leaf

Tárolás

Az édesburgonya nem hasonlítható a normál burgonyához, így teljesen más körülmények szükségesek a tárolásához. Ez egy trópusi növény, ebből adódóan más hőmérsékleti tartományban érdemes tárolni. Ahhoz, hogy minél tovább tudjuk veszteségmentesen ezt megtenni, a betakarítás után egy speciális hőkezelés szükséges. Azért fontos, mert a felszedésekor apró repedések keletkeznek, ennek begyógyulásához van erre szükség. Ezt mi elvégezzük minden esetben, így már egy hőkezelt terméket kapnak vásárlóink.

Az egyik legfontosabb a hőmérséklet, legalább 15 °C fok felett érdemes tárolni, szemben a hagyományos burgonyával. Sőt mi több, jobban kedveli a szobahőmérsékletet, mint a 10 °C fok körüli, vagy annál is hidegebb helyeket. Emiatt rossz választás például egy hideg (15 °C alatti), száraz vagy esetenként túlnedves pince. Ideális számára a jól szellőző 60-80% páratartalmú helyiség, egy használaton kívüli állandó hőmérsékletű szobában vagy éppen garázsban.

Egy másik fontos tényező az ingadozó hőmérséklet, ami minőségi problémákhoz vezethet. A már felszedéskor is említett apró mikrorepedések, amik a hőmérsékletingadozás hatására is kialakulhatnak a batáta bőrén, ami miatt majd puha szerkezetűvé válhat és romlani kezdhet. Lehetőleg csak akkor tárolja hűtőszekrényben, ha néhány napon belül elfogyasztja.

Inkább rendeljen csak annyi mennyiséget, amit néhány hónapig el tud tárolni. Saját, innovatív tárolási technológiánknak köszönhetően egész évben ki tudjuk szolgálni termékeinkkel.

Szállítás

Nekünk vásárlóink elégedettsége az első, így kiemelt figyelmet fordítunk a minőségre. Különösen fontos, hogy az édesburgonyánál a minőséget befolyásolhatja a futárszolgálat raktárában töltött idő. Főleg a téli időszakban lehet ennek nagy jelentősége, így fenntartjuk a jogot, hogy az extrém hideg időjárási viszonyok esetén az édesburgonya kiszállítását szüneteltetjük, néhány nappal kitoljuk.

A velünk szerződésben álló futárszolgálat az ország teljes területére szállít csomagokat. Előreláthatólag 1-5 munkanapon belül érkezhetnek meg a megadott postai címre Magyarországon, a rendelés feladási napjának függvényében.

Ha valamilyen előre nem látható esemény (pl: utazás, betegség stb.) miatt nem tudják átvenni a csomagot, kérjük minél hamarabb értesítsenek minket lehetőleg írásban, hogy tudjunk alkalmazkodni az új időponthoz.

Ez a gyakorlatban a következőképpen történik: az Önök által beérkezett rendelések feldolgozását minden reggel 8-kor kezdjük meg. Ekkor kapnak egy e-mailt, hogy csomagjukat összekészítettük, és hamarosan átadásra kerül a futárszolgálatnak. A GLS általában minden nap délután veszi át tőlünk a csomagokat, így van arra lehetőség, hogy még az összekészítés idején beérkezett új rendeléseket is megpróbáljuk azonnal teljesíteni. (Természetesen függ a rendelések számától is.)

Amennyiben egy későbbi időpontban szeretné megkapni a rendelést, kérjük a megjegyzés rovatba feltüntetni, hogy milyen dátummal tudja majd átvenni.

Egyedi kéréseikkel, szállításaikkal, esetleges nagyobb mennyiségek, viszonteladók esetén keressenek minket elérhetőségeinken, rugalmasan megpróbáljuk megoldani a felmerülő kérdéseket.

Betakarítási időszakunk szeptember és október hónapokban esedékes, emellett még a megnövekedett szezonális forgalom is lassíthatja kiszállításunkat, így az átlagosnál kicsit tovább tarthat csomagjaink kézbesítése. Megértésüket előre is köszönjük!

Korlátozott mennyiség: A nagy érdeklődésre való tekintettel csökkennek raktár készleteink. Kérje az elérhetőségeinken (ermellekkincse@gmail.com, +36703149639) az aktuális készletet, hogy biztosan ki tudjuk Önt szolgálni.

E-mail címünk: ermellekkincse@gmail.com

Fizetés

A rendelés menete:

Kattintson a Termékeink menüpontra. Egy számláló segítségével választhatja ki a mennyiségét a megrendelni kívánt árunak/áruknak. A mennyiség kiválasztása után klikkeljen a „KOSÁRBA TESZEM” gombra.  

A kosárra kattintva láthatja, miből és mennyit helyezett bele és igény szerint még módosíthatja. A kosár alján lévő menüből választhat, hogy mit szeretne tenni. Folytathatja a vásárlást, vagy a megrendelés végeztével továbbléphet a pénztároldalra a fizetéshez. A pénztár oldalra kattintva az adatai pontos megadása, a fizetési mód kiválasztása (Bankkártyás-Barion, Paypal és Utánvét) és az általános szerződési feltételek elfogadása után akkor is leadhatja a rendelését, ha nem regisztrált vásárlónk. Mindenképp javasoljuk azonban a regisztrációját, így bármikor részletesen visszakeresheti az előző rendelései adatait, ezzel megkönnyítve a vásárlása menetét. Emellett, hogy mindig naprakész maradhasson receptajánlatainkkal, éppen aktuális termelési folyamatainkkal, újdonságainkkal és akcióinkkal, kedvezményes kuponkódjainkkal. Későbbiekben ezek a kosár oldalon írhatók be az érvényesítéshez.

A rendelés leadásához kattintson a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gombra. Mi küldünk az Ön által megadott email címre egy visszaigazoló emailt, hogy a rendelése beérkezett rendszerünkbe. Most már csak az 1-5 munkanapot kell megvárnia, hogy a csomagszállító cég kézbesítse a megrendelt termékeket a megadott címre. Debrecen vonzáskörzetében heti rendszereséggel ingyenes a kiszállítás kisebb mennyiségek esetén is. Ezzel kapcsolatban érdeklődjenek elérhetőségeinken.

Utánvétes csomagot 400 Ft extra költség megfizetésével tudunk szállítani.

15000 Ft feletti bio édesburgonya vásárlása esetén ingyenes a kiszállítás. Ha mézet vagy tormát szeretne vásárolni a kiszállítás díja 2000 Ft csomagonként, de amennyiben minimum 15000 Ft értékben rendel bio édesburgonyát a kiszállítás ingyenes. Ha a rendelésével kapcsolatban bármilyen problémát tapasztal, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az itt található elérhetőségeink valamelyikén.

Technikai segítség

Egyre elterjedtebb, de mégis vannak még bizalmatlan vevők az internetes vásárlással kapcsolatban. Termékeink többsége élő anyag, amelynek előállítása, tárolása, szállítása során még elővigyázatosabban kell eljárnunk. Szeretnénk, hogy a nálunk vásárolt termékekkel maximálisan meg legyenek elégedve vásárlóink.

Kérjük minden esetben, ha bármi probléma merül fel, minél hamarabb jelezze nekünk. Ennek elsődleges formája az e-mail írása. Kérjük, hogy ne Facebook poszt vagy Messenger üzenetként ossza meg gondolatait. Az esetleges problémáról készítsen képet, ami segíti annak azonosítását, hatékonyabb kezelését és mellékelje üzenete mellé az ermellekkincse@gmail.com címre. A beérkezett üzenetekre 1-2 napon belül válaszolunk. Sürgős esetben pedig munkanapokon 8-16 óráig a következő telefonszámon (+36703149639).